Bolaget ska bedriva spel- och mjukvaruutveckling, publicering av datorspel och mjukvara, konsultverksamhet inom spel- och mjukvaruutveckling, litterär och konstnärlig verksamhet, varumärkesutveckling, handel med värdepapper samt investering i närliggande branscher samt därmed förenliga verksamheter.
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 159 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -75 | 119 | -42 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -74 | 370 | -42 |
Årets resultat (tkr) | -74 | 370 | -42 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 894 | 4 172 | 5 457 |
Antal anställda |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 159 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -75 | 119 | -42 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -74 | 370 | -42 |
Årets resultat (tkr) | -74 | 370 | -42 |
TILLGÅNGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 588 | 1 588 | 1 088 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 306 | 2 584 | 4 369 |
Tillgångar (tkr) | 2 894 | 4 172 | 5 457 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 730 | 4 004 | 5 235 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 164 | 168 | 223 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 894 | 4 172 | 5 457 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 700 | 1 200 | 1 600 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 74.8% | 0.0% |
Soliditet | 94.3% | 96.0% | 95.9% |
Kassalikviditet | 796.3% | 1538.1% | 1959.2% |
Bolaget ska bedriva spel- och mjukvaruutveckling, publicering av datorspel och mjukvara, konsultverksamhet inom spel- och mjukvaruutveckling, litterär och konstnärlig verksamhet, varumärkesutveckling, handel med värdepapper samt investering i närliggande branscher samt därmed förenliga verksamheter.